由於YAHOO的BLOG摺左的關係,今天我開始用新BLOG,
其實之前也用過其他某些BLOG,但實在一點也不好用,所以就轉來這裡了!

兔子自從12月出發去德國前返左最後一日工,直到返黎兩個禮拜無返學,又唔打算搵工.
點解呢?其實係咁既,上個月兔子同八爪魚賣左層樓之後賺左七位字既錢,兔子分返少少,唔多既,六位數字姐,但都令兔子覺得今年可以抖下,唔洗咁快返工住~

另一個原因係,兔子二月中要接受放射治療,會好虛弱,飲碘前後兩星期(即係一個月)要戒口,N咁多野唔食得,奶旦蔬菜豆類海產和海鹽都不能吃,人造色素和汽水薯片朱古力也一樣,想起都覺得很辛苦呢~

說起來兔子現在也很虛弱,經常頭暈,坐著吃飯也覺得辛苦,連學校考試都去唔到,覺得好失望!
由於經常懶在屋企的關係,兔子經常看以前買落的旅遊書,計劃去好多地方,以前兔子要返工的時候無假,唔返工的時候無錢,到現在兔子有錢有閑,但卻不太健康~~

最近看了一間專搞攝影團的旅行社7月尾8月頭有團去非洲影大遷徙(http://kingtoptravel.com/tour/pdf/140102144854.pdf),兔子打算報名跟團,希望到時身體健康吧~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    DoctorRabbit 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()