借人過橋或者俾人借黎過橋既事相信大家都試過,只要事先約好應該都唔會有咩問題,

之不過我呢次講既一單經歷絕對令我不快,而且仲係由於朋友(經已飛左)既唔老實,

話說我都在blog講過曾經識過一條友(養爬蟲既)住公屋,中學生,無咩錢,

但係佢物慾都算幾強,成日買爬蟲,咁佢唔想佢阿媽話佢花咁多錢買爬蟲,

就在無事先知會我的情況下話係我送既,跟住就過左骨,

我係佢朋友之中唯一有正職有學識既人,而佢阿媽都請教過我法律d野,

所以佢特別鐘意借我過橋(呢d都係我事後先知,我覺得怪,質問過佢係咪,佢先肯認)

佢可能見我身份好洗好用啦,所以話唔定連洗幾多錢同出夜街都屈埋響我身上,

令到佢阿媽懷疑我搞細路! (呢下真係好嬲,完全有損我的名譽!!)

咁當有一次我幫佢免費補完習之後佢就問呀媽攞錢再送我落街,

仲要走之前同佢媽媽講要12點幾1點先返,我就覺得唔妥,

佢阿媽一問同我食飯洗咩食到咁夜,我就即刻話我返屋企食,同佢無關,

而且我仲係唔洗錢幫佢個仔免費補習,咁果次佢阿媽先知佢係去搵其他friend玩!

自從果次之後,我諗返佢阿媽問既野同埋佢在佢阿媽面前講既野,就知我食左唔少死貓,

響咁既情況下,儍既都知咩事啦! 我覺得佢真係好陰濕好唔老實,已經唔係朋友,

跟住之後佢MSN add我,我就問佢係咪成日借我過橋,話d爬蟲係我送,佢先肯認,

而且佢仲覺得一d都無問題,更加覺得唔洗事先知會我,呢樣真係好恐怖!!

我第一就係諗點解我會識到呢d人,惹左呢d人上身都覺得羞恥!

跟手就delet左同埋ban左佢的MSN,仲有電話都係,真係當識少個好了~怕怕~

除此之外,我都試過一d樂意俾人借過橋的經歷,

我以前有個friend由小學識到中學,佢父母離異,因為佢同父親住,而佢父親又再婚,

個"新媽咪"對佢兩兄妹非常之差,簡直係當佢妹仔咁洗,我去佢屋企玩都要整野佢食!

而佢個老豆又好憎佢地個親生阿媽,

所以就算法庭判左要俾佢地每星期見一次面,佢老豆都唔俾佢地見,

咁每當佢想見生娘時,我呢d friend既身份就可以派上用場啦~

我地夾好晒時間,佢就同佢老豆講同我去玩,其實就係去見親生媽咪,

我就只係借個身份出黎,夾下口供(其實佢老豆都唔會問長問短)就ok,

雖然法庭係到佢18歲先正式判返俾阿媽,但係佢做妹仔做到16歲已經頂唔順了,

到佢16歲就同阿哥搬返去同阿媽一齊住,唔洗再用我地d friend黎做借口lu~

孔子教我地君子要成人之美,我覺得呢個就係最好例子啦~

唔知大家又有無試過d比較深刻既借過橋經驗可以分享下呢?

arrow
arrow
    全站熱搜

    DoctorRabbit 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()